3 August, 2021

طراحی معتبر کارت ویزیت چگونه است؟

کارت های ویزیت یکی از ساده ترین و مثرترین روش ها برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان شما است. در این مقاله ، لینکهای آموزش کورل را به یک سایت خارجی ارائه می دهیم. ما یک کارت ویزیت طراحی کردیم و سعی کردیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

هدف کارت خود را تعیین کنید

هدف کارت شما راهنمایی طراحی ، محتوا ، طرح و مواد است. مجموعه گرافیکی CorelDRAW می تواند به شما کمک کند طراحی حرفه ای خود را ایجاد کنید. اما قبل از شروع به طراحی کارت ویزیت ، آموزش جامع کورل دراوL به یک سایت خارجی پیوند می دهید. ابتدا بیان کنید که چرا کارت خود را به اشتراک می گذارید. آنها را برای تبلیغ شرکت خود ترک می کنید؟ آیا به دیگران اجازه می دهد بعد از شبکه آموزش جامع کورل دراو با شما تماس بگیرند؟ مخاطب شما کیست؟ آیا آنها را به چشم انداز منتقل می کنید؟ می خواهید دارنده کارت چه کاری انجام دهد؟

وقتی کارت خود را به شخصی تحویل می دهید ، اگر کارت شما نتواند بلافاصله به شما بگوید که چه کاری انجام دهید ، بیش از حد هدر می دهید. حتماً نقطه فروش بی نظیر خود را وارد کنید. حداقل یک دلیل مهم برای تماس با دارنده کارت خود پیشنهاد کنید.
نقشه خود را ترسیم کنید

با آرم خود شروع کنید

آرم شما قسمت اصلی کارت ویزیت شماست. اینکه آرم شما به عنصر اصلی کارت شما تبدیل شود ، چشم نواز است و به شما امکان می دهد بعداً بازگشت را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که آرم ، مارک و رنگ شما با آرم شرکت شما مطابقت دارد.
اصول را فراموش نکنید

طبق آموزش جامع کورل دراوLinks ، کارت ویزیت هدر می رود مگر اینکه گیرنده شما بتواند از آن برای ارتباط با شما با یک سایت خارجی استفاده کند. استفاده کن اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات مربوطه را در آن گنجانده اید ، اما بسته بندی بیش از حد نداشته باشید ، کارت ویزیت شما باید حداقل موارد زیر را داشته باشد:
نام شرکت (در صورت وجود. اگر خود اشتغالی دارید و شرکت مستقر ندارید از نام خود استفاده کنید)

کاپوت ماشین

شماره تلفن (اگر دفتر و تلفن همراه باشد)

سایت اینترنتی

پست الکترونیک

اطلاعات اختیاری به اطلاعاتی بستگی دارد که می خواهید گیرنده شما داشته باشد:

نام کاربری توییتر

نمایه LinkedIn

شناسه فیسبوک

پیوندهای نمونه کارها

پروفایل اینستاگرام

خلاق بودن

آنچه کارت شما را از سایر کارت های آموزش جامع کورل دراو متمایز می کند خلاقیت است. هرچه منحصر به فرد به نظر برسید ، بیشتر به یاد می آورید. (این کارت های ویزیت منحصر به فرد را بررسی کنید) به عنوان مثال ، اندازه استاندارد کارت ویزیت 3 ½ “X 2” است. با این حال ، اگر از اندازه دیگری استفاده کنید ، کارت شما با کارتهای دیگر متفاوت خواهد بود. با رنگ ، بافت ، اندازه و حتی اشکال کارت خود آزمایش کنید ، اما به یاد داشته باشید که زیاد دیوانه نشوید وگرنه خریدار شما را جدی نمی گیرد.
بوسه (ساده باش ، احمقانه است)

کارت بارگذاری شده یک کارت گیج کننده است. از نظر خلاقیت ، با تعادل ، خوانایی و سهولت درک بی نظیر است.
حداکثر دو رنگ اصلی
بیشتر مشاغل و افراد از کارت های ویزیت سفید استفاده می کنند که با توجه به آموزش کورل اساسی از حروف سیاه استفاده می کنند. ترکیب رنگ سفید و سیاه ایمن ظریف است و یک پارچه سفید خالی ارائه می دهد که می توانید به همان اندازه که می خواهید خلاق باشید. شما می توانید انتخاب کنید که از این هنجار منحرف شوید تا کارت شما برجسته شود ، اما در دو رنگ بمانید. اگر بیش از دو رنگ استفاده می کنید ، گرفتن کارت می تواند شما را کمتر جدی بگیرد. با این حال ، این قانون در مورد آرم ها و تصاویر شما اعمال نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *