3 August, 2021

قدرت Rotobrush 2 در افتر افکت

اگر می خواهید روی جلوه های بصری کار کنید ، باید یاد بگیرید که چگونه تصاویر را از تصاویر دیگر جدا کنید. یکی از اولین قدم های این امر ، یادگیری تکنیک زمان بر است که به “rotoscoping” معروف است! کار rotoscoping کاملاً ساده است ، قدرت Rotobrush 2 در افتر افکت بسیار بالاست اما مدتی طول می کشد.

همچنین برای آموزش موشن گرافیک و اطلاعات بیشتر از قدرت Rotobrush 2 در افتر افکت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

Rotoscoping چیست؟
Rotoscoping به عنوان یک عمل در دهه 1900 آغاز شد. هنرمندان عکس های واقعی را به عنوان اشاره مستقیم به انیمیشن خود ردیابی می کنند. به همین ترتیب بسیاری از شلوارهای متحرک و ویژگی های اولیه شامل چنین حرکتی واقع بینانه برای شخصیت های انسانی و انسانی بودند.قدرت Rotobrush 2 در افتر افکت باور نکردنیست.

انیمیشن خیلی خوب است که ترسناک است. (بتی بوپ: سفید برفی ، 1933)
در عصر جدید ، rotoscoping ابزاری برای طراحان حرکت و هنرمندان VFX است که طیف گسترده ای از جلوه ها را پوشش می دهد. به زبان ساده ، rotoscoping خواص را جدا می کند تا بتوان به راحتی آنها را دستکاری کرد – مانند صفحه سبز دستی است.
هنرمندان می توانند از چندین برنامه برای دستیابی به این اثر استفاده کنند ، اما ما بر روی Adobe After Effects تمرکز خواهیم کرد. درک این ابزار به شما امکان می دهد تصاویر را به منظور ارتقا videos فیلم های خود به درستی منزوی کرده و مونتاژ کنید و همچنین گزینه هایی را برای تعدادی جلوه نرم و صاف که به برجستگی شما کمک می کند باز کنید.
چرا باید در مورد روتوسکوپی مطالعه کرد؟
با استفاده از Rotoscoping می توانید جلوه ای را فقط روی یک شی خاص یا هر چیز دیگری غیر از یک شی خاص اعمال کنید. این به ما امکان می دهد تا از طریق تاری ، درخشش و تعداد بیشماری از دیگر تنظیمات ساده و پیچیده چشم بیننده را به خود جلب کنیم.

هنگامی که اموال خود را جدا کردید ، می توانید انواع جلوه های سرگرم کننده را اضافه کنید.
Rotoscoping ابزاری است که می توانید در طول زندگی حرفه ای خود استفاده کنید. چه با طراحی های ساده کار کنید و چه یک VFX پیچیده برای فیلم های سینمایی اجرا کنید ، یاد می گیرید Rootbrush را دوست داشته باشید. رقبای جدید تمایل دارند برای فرو رفتن در این مهارت کمی خجالتی باشند ، زیرا بدون شک برخی داستان های ترسناک را شنیده اند.
حقیقت این است که این کار به تمرین نیاز دارد ، اما این یک ابرقدرت است که منتظر آزاد شدن است. با کمی تلاش می توانید به سرعت:
کنترل لایه های آلفا و شفافیت وسیله نقلیه را بدست آورید
برای اعمال جلوه های بصری ، اشیا را جدا کنید
اشیا را درون یک صحنه حرکت دهید یا آنها را کاملاً بردارید
وسایل جدید را در اطراف یا پشت استخوان اصلی قرار دهید
همه اینها به شما امکان می دهد اصول طراحی را برای جلب توجه و تمرکز مخاطب خود به هر کجا که می خواهید بکار ببرید. دقیقاً چگونه است؟
چگونه از ابزارهای روتوسکوپی در افتر افکت استفاده می شود؟
در After Effects روشهای مختلفی برای روتوسکوپ وجود دارد. متداول ترین روش استفاده از ماسک با تجربه و واقعی است.

ابزار ماسک
برای شروع ، به سادگی ابزار ماسک خود را بگیرید ، شی ، دیافراگم را انتخاب کنید و جدا کنید. برای اشیا simple ساده بسیار عالی کار می کند (مانند توپ بالا) ، اما با اشیا objects با جزئیات بیشتر (مانند اتومبیلی که بعداً خواهیم ساخت) بسیار پیچیده تر و وقت گیر می شود.
هنگامی که ماسک کلید را قاب کردید ، هنگام حرکت در سراسر صفحه ، باید آن را به صورت دستی بر روی شی your خود تنظیم کنید. نتایج خوب خواهد بود اما وقت و انرژی بیشتری را برای شما می گیرد.
تا آخرین به روزرسانی ها ، این روش اصلی برای روتوسکوپ در افتر افکت بود. سازگار و م wasثر بود ، اما صبر داشت. با این حال ، با به روزرسانی جدید ، ابزار Rotobrush 2 ارائه شد … و این روند کار من را برای این کار کاملا تغییر داد.

ROTOBRUSH 2
Rotobrush 2 جدید کار دستی زیادی را می طلبد و در وقت شما صرفه جویی می کند. با این حال ، این ممکن است سازگار نباشد و برای کل زمینه عالی نباشد. شما باید آزمایش کنید تا بهترین تعادل را در کارها پیدا کنید.
بنابراین چگونه از آن استفاده کنیم؟ ابتدا ابزار Rotobrush را از نوار بالای صفحه انتخاب کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که نرخ فریم ترکیب شما با عکس های شما برابر است. با این کار ناامیدی زیادی در جاده ها صرفه جویی می شود.
برس خود را بالا یا پایین کنید تا بتوانید شی you را با کارایی بیشتری انتخاب کنید.

برجسته کردن
روی شی object نقاشی کنید و After Effects به طور خودکار آن را انتخاب کرده و با حاشیه بنفش مشخص می کند. سپس می توانید SHIFT را پایین نگه داشته و برای شفاف سازی انتخاب به نقاشی ادامه دهید ، یا ALT و DYE را نگه دارید تا مناطقی را که نمی خواهید حذف کنید.
بسته به نحوه استفاده از جسم ، می توانید جزئیات کم و بیش را بدست آورید. برای اهداف ما در اینجا ، می توانم لبه ها را تغییر داده و به اثر مطلوب برسم.
سپس می خواهید روی منوی کشویی کنار Quality کلیک کنید و بهترین را انتخاب کنید. اکنون یک قاب سبز در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد – فضای کاری شما برای کلیپ. فاصله را فشار دهید و برنامه به جلو گسترش یافته و شی track را ردیابی می کند.

تبلیغ کردن
می توانید شیئی را در سمت چپ توپ مشاهده کنید ، اما تمیز کردن آن آسان است.
این برنامه با استفاده از راهنمایی های انتخاب اصلی برای ادامه فریم به فریم ، توپ را تقریباً بدون ورودی از شما ردیابی می کند. اکنون بر روی Freeze در گوشه پایین سمت چپ کلیک می کنیم ، که فریم های تجزیه و تحلیل ما را ذخیره می کند.
مشاهده خواهید کرد که جدول زمانی شما در پایین نشان داده شده است و بنفش شده است

فریم های Ose ذخیره می شوند. اکنون می توانید ریاضیات خود را به اندازه مورد نیاز تنظیم کنید ، تا انتخاب را اصلاح کرده و مراحل زیر را شماره گیری کنید.

مطمئناً اگر در اولین تلاش آن را پرچ کنید ، می توانید از برتری خود تا این مرحله گرم شوید.
با استفاده از این عنصر جدا شده ، می توانم افکت ها را فقط برای لایه ای که انتخاب کردم اعمال کنم تا تصویری چشمگیرتر ایجاد کند. به عنوان مثال ، اگر از جستجوی لبه استفاده کنم …
edge.gif را پیدا کنید
حالا بیایید به یک موضوع پیچیده تر نگاه کنیم. ما می خواهیم این ماشین را انتخاب کنیم تا در صورت برخورد با اتومبیل دیگری در ویدیو ، جلوه هایی را اعمال کنیم. یک ماسک ساده در اینجا کارساز نیست ، بنابراین بیایید از یک ترکیب برای دستیابی به اثر مطلوب استفاده کنیم.

انتخاب ماشین
Rotobrush 2 را انتخاب می کنیم ، مرکز جسم را رسم می کنیم و سپس انتخاب خود را اصلاح می کنیم تا تحویل دهیم. باز هم ، کیفیت را به بهترین حالت تغییر می دهیم ، نوار فاصله را فشار داده و پشت فرمان افتر افکت را می بینیم.

آیا هوش مصنوعی فقط ذهن شما را به باد داد؟

روی Freeze کلیک کنید تا فریم های شما حافظه پنهان شود و لحظه ای به راحتی آسان بودن آن تعجب کنید. هر کسی که در این صنعت بوده است ، واکنش زانو در برابر روتوسکوپ کردن دارد … اما لازم نیست که یک تجربه دردناک باشد. در واقع ، با Rotobrush 2 ، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.
اکنون بدون اشکال نیست. با اجسام پیچیده تر ، لبه ها ممکن است کمی احمقانه باشند ، یا ممکن است ابزار اشیا objects را در پس زمینه جمع کند. از Clear Chatter استفاده کنید و مناطق ناخواسته را به صورت دستی پاک کنید و در راه خواهید بود.
حالا که ماشین از بقیه فیلمبرداری جدا شده ، می خواهیم چه کار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *