18 October, 2021

با استفاده از آموزش سینمافوردی، RealFlow و After Effects یک آرم نوع مایع شیک ایجاد کنید

در این پکیج جامع اموزش سینما فوردی  86 مرحله ای ، شما خواهید آموخت که چگونه از Realflow NextLimit برای ایجاد آرمهای شیک و روان استفاده کنید. بیاموزید که چگونه از Cinema 4D به عنوان بسته اصلی 3D خود برای ترکیب موثر Illustrator و After Effects برای طراحی ، شبیه سازی ، صادرات و ایجاد انیمیشن نهایی خود استفاده کنید.
سطح 1
اول از همه. از آنجا که شما نیاز به استفاده از برنامه های مختلف دارید ، باید فایل های خود را طوری تمیز و خلاصه نگه دارید. Realflow را باز کرده و یک پروژه جدید با CGTuts یا هر نام دیگری ایجاد کنید.

سطح 2
در قسمت بعد اموزش cinema 4d بخش Finder را باز کرده و به پوشه CGTuts بروید. چهار پوشه جدید ایجاد کنید و نام آنها را به “ae” ، “ai” ، “c4d” و “tga” تغییر دهید.

مرحله 3
Illustrator را باز کرده و نام آرم را وارد کنید. هنگامی که آرم را تعریف کردید و از طراحی آن راضی بودید ، متن را انتخاب کرده و گزینه Objects and Expand را برای گسترش آن انتخاب کنید.

مرحله 4
روی جعبه مختصات در صفحه هنری کلیک کنید و آن را به مرکز تخته هنری بکشید تا وحشت آرم Illustrator را در سینمای 4D که در مرکز تابلوی هنری نیز قرار دارد وارد کنید.

مرحله 5
پرونده را به عنوان یک پرونده الگوی Illustrator 8 در پوشه ایجاد شده “ai” ذخیره کنید.

مرحله 6
File ، Merge و Illustrator File را انتخاب کنید. روی “باز کردن” کلیک کنید. پرونده را در پوشه ایجاد شده “c4d” ذخیره کنید.

مرحله 7
وقتی شی آرم شما انتخاب شد ، “Option” (“Alt” در رایانه) را نگه دارید و “Extrude Nurbs” را ایجاد کنید. (نگه داشتن کلید “گزینه” با یک شی انتخاب شده قبل از ایجاد چیزی در داخل فیلم باعث می شود “والد” آن شی انتخاب شود)

مرحله 8
زبانه “Object” Extrud Nurbs را انتخاب کرده و کادر “Hierarchical” را انتخاب کنید.

مرحله 9
برگه “Hats” را انتخاب کنید و گزینه های “Start” و “End” را به “Fillet Hat” با 3 “مرحله” و 1 برای “Radius” تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که “محدودیت” نیز بررسی شده است.

مرحله 10
“C” را روی صفحه کلید فشار دهید تا شی Extrude Nurbs قابل ویرایش شود. علامت “+” در سمت چپ شی Extrude Nurbs خود را انتخاب کنید تا زمانی که بتوانید اشیا Ext Extrude Nurbs منفرد ایجاد شده برای هر حرف را ببینید.

مرحله 11
تمام “مسیرها” خود را انتخاب کنید و دوباره کلید “C” را فشار دهید. این روند تبدیل هیچ متنی را تکمیل نمی کند.

مرحله 12
بر روی شی Ext Extrude Nurbs کلیک راست کرده و Spread All را انتخاب کنید.

مرحله 13
تمام اشیا within موجود در Object Manager را انتخاب کنید ، روی یکی از آنها کلیک راست کرده و ورود را انتخاب کنید. این یک قطعه هندسه تولید خواهد کرد.

مرحله 14
تمام “تنظیمات انتخاب” (مثلث نارنجی) و نروژی های اکسترود قدیمی را در زیر “متصل” جدید ما حذف کنید.

مرحله 15
نام Extrude Nurbs خود را به ‘cg_tuts’ یا نام آرم خود تغییر دهید. یک چرخش 90 درجه ای در گزینه “Pitch” مختصات اشیا your خود اضافه کنید. در هر سه محور متن را 20 بار مقیاس بندی کنید.

مرحله 16
طول پیش فرض جدول زمانی را از 90 فریم به 200 فریم تغییر دهید.

مرحله 17
زمان صادرات به Realflow فرا رسیده است. وقتی متن شما انتخاب شد ، روی “برنامه های افزودنی” ، “محدودیت بعدی” ، “[NL] Realflow SD Export” کلیک کنید.

مرحله 18
روی “ذخیره همه” کلیک کنید. سپس بر روی “Repair File” کلیک کنید که در آن پنجره ای نمایش داده می شود و از شما خواسته می شود فایل صادر شده “SD” خود را در کجا ذخیره کنید و می خواهید نام آن را کجا ذخیره کنید. به پوشه ‘Objects’ خود بروید و “ذخیره” را کلیک کنید.

مرحله 19
بازگشت به Realflow. “File” ، “Import” ، “Import Object” را انتخاب کنید. فایل .sd را که به تازگی از طریق Cinema 4D منتشر کرده اید انتخاب کرده و “Open” را کلیک کنید. مقیاس مقیاس خود را بر روی “0.01” تنظیم کنید.

مرحله 20
بیایید یک صحنه مهم از “شیاطین” اضافه کنیم. روی نماد فلش مثلثی شکل که حاوی تمام ‘daemons’ است کلیک کنید. جاذبه و میزان صدا را به صحنه خود اضافه کنید.

مرحله 21
گره ‘k_Volume’ را انتخاب کنید و “متناسب با صحنه” را کلیک کنید. این از ایجاد هرگونه شبیه سازی ناپایدار از ذرات ولگرد جلوگیری می کند.

مرحله 22
روی “سه نقطه آبی” در سمت چپ “شیاطین” کلیک کنید ، در اینجا تمام “ساطع کننده ها” خود را پیدا خواهید کرد. فرستنده “مدار” را اضافه کنید.

مرحله 23
در برگه “گره های گره ها” ، در برگه “ذرات” ، تنظیمات پیش فرض را به “وضوح 4.0” ، “تراکم 1200.0” ، “فشار داخلی 6.0” ، “فشار خارجی 1.0” ، ویسکوزیته 4.0 “، کشش سطح 10.0 و سرانجام “حداکثر ذرات 25000”. تعریف حداکثر ذرات حداکثر ذرات ساطع شده را می توان در هر ساطع کننده ساطع کرد ، تنظیم می کند و از آنجا که شما از مقدار ساطع کننده ’20 ‘استفاده می کنید ، مقدار “حداکثر ذرات” از هر گروه ساطع کننده تغییر می کند زیرا هر حرف فقط به مقدار مشخصی از ذرات با هم نیاز دارد برای رسیدن به همان بلندی حروف دیگر. ظاهر سازگار.

مرحله 24
روی برگه “Circle” کلیک کنید و “Speed” را به 6.0 تغییر دهید. بر روی کلمه “Speed” کلیک راست کرده و یک قاب کلیدی در “0” اضافه کنید. این مرحله را برای فریم های “10” و “20” تکرار کنید.

مرحله 25
دوباره روی Speed ​​کلیک راست کرده و Open Curve را کلیک کنید.

مرحله 26
“Fit H” و “Fit V” را انتخاب کنید تا منحنی خود را به صورت افقی و عمودی تنظیم کنید. آخرین فریم کلیدی را که در ’20 است انتخاب کنید و گره آن را از ‘Tcb Node’ به “Bezier Node” تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *