18 October, 2021

اهمیت آموزش طراحی بسته بندی برای تجارت الکترونیکی

به دلیل شرایط فعلی ، شعب بزرگی مانند فوربس انتظار دارند که فروش آنلاین بیشتری داشته باشند تا از مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی جلوگیری کنند که در این حالت آموزش طراحی بسته بندی حرفه ای اهمیت بیشتری پیدا می کند. اقلام رایجی که به صورت آنلاین فروخته می شوند بیشتر لباس ، کالاهای لوکس و لوازم الکترونیکی است. در نتیجه سطح استاندارد زندگی ، کلیه کالاهای خانگی ، غذا و نوشیدنی بیشتر از طریق تجارت الکترونیکی به فروش می رسد.

و با توجه به تاریخچه فعلی خرید تجارت الکترونیکی ، ما می خواهیم بهترین روش های ذخیره سازی محصولات ذخیره سازی غیر خانگی را در یک جعبه بررسی کنیم.

علامت گذاری شده
افزودن داده های شخصی می تواند از نام مشتری گرفته تا یک “متشکرم” ساده باشد. خاص بودن می تواند احساس شادی را در صورت لغو جنگ افزایش دهد. سفارشی همچنین می تواند سطحی از سادگی را ایجاد کند که به شما امکان می دهد با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. این امر به ویژه در مواقعی که توانایی ارتباط ما را محدود می کند ، صادق است. بسته ویژه خود را برای ارسال پیام اصالت و صداقت اضافه کنید ، تشکر می تواند یک ابزار قدرتمند باشد.

سفیر خود را بسازید
رسانه ها این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند که آنچه را که استفاده می کنند ، می خورند و می پوشند با میلیون ها دنبال کننده به اشتراک بگذارند. ساخت بسته های اینستاگرام برای استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی می تواند نشانه خوبی برای مشاغل و ایجاد ناگهانی بخش بزرگی از “سفیر نام” رسمی باشد. مسلح به شبکه های اجتماعی می تواند آگاهی و دید محصول را افزایش دهد.

آن را به یک تجربه تبدیل کنید
آیا تاکنون نام ویدیوی جعبه گشایی را شنیده اید؟ اگر این کار را نکرده باشید ، این یک پدیده YouTube است که نام آن دقیقاً همانطور که هست به نظر می رسد. فیلم هایی از مردم که محصولات را بسته بندی می کنند. در واقع این فیلم ها به قدری محبوب شدند که CNN Business گزارش داد یکی از این موارد ضبط بوکس Kinder Surprise در لغو 35 میلیون بازدید شگفت انگیز است. ثابت شده است که این نوع مواجهه ابزاری به ویژه قدرتمند است. طراحی جالب بسته بندی که تجربه جعبه گشایی را ایجاد می کند ، می تواند محصول شما را به بازار عظیم و جهانی سوق دهد.

طراحی بسته بندی نقش اساسی در توسعه نام تجاری شما ، تقویت پیام بازاریابی و تبلیغ محصول شما دارد. روند طراحی بسته بندی نیز بسیار خلاقانه است و نیاز به تحقیقات گسترده در مورد روندها و بهترین روش ها دارد. حفظ اشتها برای نوآوری و خلاقیت کلید طراحی بسته بندی است که در رقابت برجسته خواهد بود.
به لطف اینترنت ، به نظر می رسد دنیای بسته بندی مملو از تصاویر بی وقفه از الهام و بسته بندی بسته بندی است. اما با وجود منابع فراوان ، از کجا شروع کنیم؟ ما برخی از منابع مورد علاقه خود را برای طراحی بسته بندی ، مواد بسته بندی پایدار و طراحی جعبه ادغام کرده ایم.

دیالین
دیالین جام مقدس الهام بخش طراحی بسته بندی و پربازدیدترین سایت بسته بندی در جهان است. هدف اعلام شده آنها “ایجاد یک جامعه جهانی از پزشکان و تشویق صنعت بسته بندی به سمت راه حل های پایدارتر از طریق خلاقیت و نوآوری است.” طی ده سال گذشته ، دیلین علاوه بر دقت در محتوای طراحی بسته بندی سفارشی ، برتری و نوآوری در بسته بندی را نیز با جایزه ای به نام خود شناخته است. جوایز دلین متعاقباً به استانداردی برای نوآوری در طراحی بسته بندی جهانی تبدیل شد. به ما اعتماد کنید ، به سایت آنها مراجعه کنید و ناامید نخواهید شد.

2. ما و نکته

گرچه ما و رنگ منحصراً به طراحی بسته بندی اختصاص داده نشده است ، اما یک تبلیغات وب تمام عیار برای هنر و طراحی است که پروژه هایی از چندین زمینه خلاقانه را ارائه می دهد. از رنگ آمیزی ، فونت ، عکاسی ، مد و بسته بندی ، ما و رنگ آن همه را پوشش می دهیم. و گرچه ممکن است دسته های مختلف خلاقانه را پوشش دهند ، به خاطر داشته باشید که طراحی فراتر از تقسیم یا رتبه بندی است و آنچه ممکن است در دنیای معماری باشد ، بر طراحی بسته بندی تأثیر می گذارد.

3. شرکت طراحی برند جهانی

بیانیه ماموریت جهانی شرکت مارک جهانی این است که “ضمن تأکید و پرداختن به چالشهای اجتماعی گسترده تر ، جامعه حمایتی را برای متخصصان و دانشجویان در صنعت طراحی و آموزش فراهم کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *