31 July, 2021

آموزش طراحی لوگو و استفاده از آن در پست الکترونیکی

هنگامی که بخواهید نام برند و شرکت خود را معرفی کنید مخصوصا در شبکه های اینترنتی و الکترونیکی مختلف مثل سایت ها یا سیستم های پیامرسانی و ایمیلی،نیاز به یک لوگو مخصوص خود دارید. لوگو نمادی است که به خوبی می تواند نمایانگر برند شما باشد. لوگو ها تصاویر یا نوشته هایی هستند که افراد و سازمان ها برای خود طراحی می کنند و نماد شغل و حرفه ی آن هاست. قدم اول شناخت نکات مقدماتی و اصولی برای طراحی است که با شرکت در کلاس آموزش طراحی لوگو به خوبی می توانید از آن ها بهره ببرید و معلومات خود را در زمینه ی آرم ها افزایش دهید تا بتوانید یک لوگوی خوب طراحی کنید.

 

یک مارک خوب برای ایجاد یک تجارت تجاری قدرتمند و افزایش آگاهی از برند طراحی شده است. تصاویر معمولاً سریعتر از متن قابل درک است ، بنابراین وقتی مردم برچسب شما را می بینند ، به سرعت می دانند با چه کسانی سروکار دارند و درباره چه چیزی صحبت می کنند. همچنین شما می توانید بعدا در صورت تمایل به ایجاد تغییرات در لوگو با مطالعه ی نکات آموزش طراحی لوگو مجدد لوگوی خود را عوض کنید.

این برچسب نام به شما کمک می کند تا تمام روش های ارتباط با مشتری را که می توانید استفاده کنید – ایمیل ، وب سایت های پولی ، پرداخت از طریق تلفن همراه ، پیام کوتاه – و یک مسیر آنلاین کاملاً منحصر به فرد ارائه دهید.

وب سایت ایمیل را تبلیغ کنید

آرم آرم فیلم رایگان

این بنر ، همراه با رنگ شرکت ، نامه ها ، پیوندها و امضاهای ایمیل ، در ایمیل های شما تخصص دارد: مانند نمایه فیس بوک یا LinkedIn ، اما برای یک کسب و کار و نه یک شخص طراحی شده است. از نظر روانشناسی ، پاسخ به ظاهر بصری شرکت آسان تر از تبلیغ کامل پیشنهادات است.

بخاطر داشته باشید که هنگام طراحی لوگو ، بهتر است طرحی کاملاً فکر شده انتخاب کرده و با ویرایش مناسب روبرو شوید. این یک سرمایه گذاری یک باره خواهد بود ، اما مطمئن شوید که جواب می دهد: شعار شما چهره شرکت شماست ، بنابراین باید به اندازه خدمات شما حرفه ای و با کیفیت باشد.

چگونه لوگوی خود را با هر ایمیل کار کنیم
اکنون ، هنگامی که یک آرم اصلی زیبا بر روی دست خود دارید ، وقت آن است که آن را برای بازاریابی ایمیل خود کار کنید.

1. مطمئن شوید که برای تلفن های همراه بهینه شده است.

تحقیقات مختلف به تعداد مختلف اشاره دارد ، اما به طور کلی ، 65-75٪ از کاربران ایمیل ها را بر روی تلفن های هوشمند باز می کنند. این بدان معنی است که هر عنصر ایمیل شما باید به گونه ای طراحی شود که هم در رایانه شخصی و هم در گجت عالی به نظر برسد. آرم تحریف شده یا اندازه صفحه نمایش بزرگ ، هیچ مبارزاتی را عالی نشان نمی دهد.

طراحی لوگو وبلاگ تصاویر رایگان

2. طرح رنگی را انتخاب کنید.

این آرم تا حدی استراتژی رنگ را برای همه کمپین های اضافی شما تعریف می کند. به همین دلیل هنگام انتخاب رنگ برای آن به خاطر داشته باشید که در طول خبرنامه های آینده باید به این پالت پایبند باشید.

3- یک پس زمینه شفاف تنظیم کنید.

شما ممکن است از اشکال مختلف آرم خود برای اهداف مختلف استفاده کنید ، اما در مورد ایمیل ، بهتر است یک پس زمینه شفاف انتخاب کنید. در غیر این صورت ، هر وقت از الگو برای مبارزات جدید استفاده می کنید ، باید رنگ آن را اصلاح کنید.

4. با طراحی کلی مطابقت داشته باشید.

اگر مدتی است که کمپین های ایمیل را اجرا می کنید ، احتمالاً بهترین طراحی را کشف کرده اید و آرم شما به طور یکپارچه در ساختار کلی ادغام شده است. با این حال ، اگر تازه وارد بازاریابی شده اید ، ممکن است جذابیت برآمدگی آرم زیاد باشد. بجنگ! آرم باید مطابق با سلسله مراتب ایمیل باشد و از سایر عناصر تعریف کند ، نه اینکه صفحه نمایش را بدزدد.

5. موقعیت ایده آل خود را پیدا کنید.

موقعیت بالا بهترین مکان برای آرم هاست که اولین گزینه در بالا و سمت چپ است. دلیل این امر این است که اکثر مشترکان پیام را از چپ به راست اسکن می کنند ، و این آرم اولین چیزی است که می بینند. سایت با مرکزیت بالا نیز گزینه موثری است ، مخصوصاً اگر از حروف بزرگ یا تصویر بزرگ استفاده می کنید.

طول ایمیل به شما امکان می دهد دو بار بنر را در بالا و پایین قرار دهید. اشکال مختلف آرم (فقط تصویر ، تصویر + متن ، تصویر درون متن و غیره) را انتخاب کنید تا متنوع تر به نظر برسد.

طراحی لوگو وبلاگ تصاویر رایگان

حالت Dual Logo به ویژه با B2C ، موسسات آموزشی و سازمان های غیرانتفاعی بسیار خوب کار می کند. خواندن و مشاهده پیشنهادات آنها معمولاً زمان بر است ، بنابراین هنگامی که مشترکان به انتهای ایمیل می رسند ، این بنر یادآوری افرادی است که در حال حاضر با آنها تعامل دارند.

طراحی لوگو وبلاگ تصاویر رایگان

6. از ویرگول یا فضای سفید استفاده کنید.

بسته به آنچه که آن را احاطه کرده است – تصاویر یا متن – استفاده از ویرگول یا فضای سفید را برای قرار دادن آرم در کنار سایر مطالب در نظر بگیرید. این یک عنصر جداگانه و مستقل است که نباید در نسخه وارد شود. این امر خصوصاً در مورد الگوهای فشرده و تنگ که اطلاعات زیادی متناسب با آنها دارند ، صادق است. یک سوراخ گرافیکی یا واقعی به شما کمک می کند تا همه چیز را به روشی تمیزتر و آسان برای دیدن سازمان دهید.

7. عنوان وب سایت خود را کپی کنید.

بسیاری از شرکت ها با همان آرم و طرح ناوبری ، عنوان خبرنامه خود را به شکلی مانند یک عنوان وب سایت ایجاد می کنند. این یک احساس مرور وب سایت را در ایمیل ایجاد می کند و تشخیص نام تجاری فوری را امکان پذیر می کند. مانند این است که وب سایت خود را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال می کنید.

8- متن alt را فراموش نکنید.

حتی اگر همه چیز را در انتهای خود پوشش داده باشید ، باز هم ممکن است در بارگذاری عکس ها مشکلاتی وجود داشته باشد ، به عنوان مثال ، مشکلات مربوط به سرور میزبان یا دستگاه کاربر. از آنجا که آرم از نظر فنی یک تصویر است ، مشترک ممکن است یک گزینه فرضی را به جای نماد واقعی ببیند. برای کاهش آسیب ، متن alt را بنویسید تا به مردم بفهماند چه چیزی از دست رفته است.

9. لوگو را به صورت گروهی ذخیره کنید.

اگر مبارزات خود را در یک سازنده ایمیل سازگار حرفه ای ایجاد کنید (گزینه ای وجود دارد که می توانید عناصر موجود در الگو را از جمله آرم به عنوان یک بلوک ذخیره کنید و به سادگی به همه کمپین های آینده بکشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *